Методи та прийоми емоційного налаштування на урок - Навчально-методичний посібник - Л.В.Коваленко 2014

Розділ І
Музика

Музика , безперечно, здатна впливати на настрій. Сприйняття музики тісно пов’язане з розумовими процесами. Вчені Гордон Шоу, Кетрін Кай і Франсіс Роше з Центру нейробіології навчання і пам’яті зазначають, що музика Моцарта сприяє кращому засвоєнню інформації та взагалі активізує роботу мозку. Дослідження показали: твори Моцарта несуть у собі дуже потужний енергетичний заряд, заряджають мозок, немов «будять» його і пробуджують кмітливість та креативність. Твори Баха і Генделя покращують логічне мислення і підвищують здібності людини.

Повільна музика Вівальді дає відчуття спокою, порядку, безпеки і створює атмосферу, яка підходить для роботи.

Класична музика Шуберта, Шумана, Чайковського відрізняється ясністю, елегантністю і прозорістю. Вона здатна підвищувати концентрацію, пам'ять і просторове сприйняття.

Музика імпресіоністів (Фавр, Равель) основана на свободі настроїв і вражень. Вона викликає приємні образи, збуджує творчі імпульси.

Вчитель:

— Ви знаєте, що одним із засобів навіювання відповідного стану душі і тіла є музика.

Ми чуємо зараз акорди 40-ї симфонії Моцарта. І це зовсім не випадково: вчені довели, що 5—10 хв. прослуховування творів цього композитора значною мірою сприяють зростанню інтелектуальних можливостей людини. А це нам сьогодні ( як і будь-коли) аж ніяк не зашкодить, тому що...





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити