Математика. Домашній репетитор 2-4 клас - 2013

2 КЛАС

ВЧИМОСЯ РОЗВ'ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ

ПРОСТІ ЗАДАЧІ

ПРОСТІ ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ РІЗНИЦІ

ТРЕНУЮСЯ РОЗВ'ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ

Читаю задачу, роблю паузу після умови задачі перед запитанням.

Задача. У Маринки було 10 копійок. Вона витратила на цукерку 7 копійок. Скільки грошей залишилося у Маринки?

Виділяю у тексті задачі умову (дані числа), запитання.

Складаю короткий запис умови задачі.

Записую головні слова, дані числа задачі.

Головні слова задачі: «було», «витратила», «залишилося»; дані числа — 10 к., 7 к.

Знак питання ставлю біля головного слова «залишилося».

Короткий запис умови задачі виглядає так:

Було — 10 к.

Витратила — 7 к.

Залишилося — ?

Повторюю задачу вголос.

Обґрунтовую вибір дії розв'язання задачі.

Міркую. Я розумію зміст запитання «Скільки грошей залишилося у Маринки?» так: кошти витрачено, значить їх залишається менше, ніж було. Тому для розв'язання обираю дію віднімання.

Розв'язання:

10- 7 = 3 (к.)

Записую відповідь.

Відповідь: 3 копійки.

Закріплення знань та навичок

• Склади і розв'яжи текстову задачу за рисунком. Скористайся алгоритмом.

Алгоритм складання задачі

1. Складаю умову задачі і записую.

2. Ставлю запитання і записую.

3. Записую розв'язання і відповідь.

Задача 9.

Задача 10.

Задача 11.

• Розв'яжи задачі.

Задача 12. У Володі було 14 зошитів. З зошити він списав. Скільки зошитів у нього залишилось?

Задача 13. У дівчинки було 47 к. За 20 к. вона купила олівець. Скільки грошей залишилося у дівчинки?

Задача 14. На обід подали 52 сливи. За обідом з'їли 36 слив. Скільки слив залишилося після обіду?

Задача 15. Боря зібрав 27 марок. 9 марок він подарував товаришеві. Скільки марок залишилося у Борі?





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити