Загальний курс транспорту

 

РОЗДІЛ 5 АВТОМОБІЛЬНИЙ ТРАНСПОРТ

5.7. НАУКОВО-ТЕХНІЧНІ ПРОБЛЕМИ ПОДАЛЬШОГО РОЗВИТКУ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ АТ

  Проблема безпеки руху

  У зв'язку із збільшенням кількості автомобілів у приватній власності (Україна: 1985 р. -2358,1 тис.; 1996 р. -4736,0 тис.; Київ: 1985 р. - 111,2 тис.; 1996 р. - 281,7 тис.) за виною власників транспортних засобів збільшилась кількість ДТП. Тому були пред'явлені вимоги до підвищення професійної підготовки водіїв:

• подальше укріплення дисципліни;

• підвищення ефективності діяльності служб БДР;

• створення в кожному регіональному центрі діагностичних станції ДАЇ та ряд інших заходів.

  Крім того, були розроблені заходи по активній та пасивній безпеці з метою попередження аварій.

  Активна безпека - стійкість та управління, надійність гальм, шин, фар, вітрове скло.

  Пасивна безпека - міцність кузова, дверей, енергопоглинаючі бампери, пояси, надувні подушки, телескопічні рульові колонки тощо.






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посилання на сайт, будьте вдячними ми затратили багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2008-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.