Загальний курс транспорту

 

РОЗДІЛ 7 АВІАЦІЙНИЙ ТРАНСПОРТ (АТ)

7.3. ДОСЯГНЕННЯ І СТАН ІНФРАСТРУКТУРИ ПОВІТРЯНОГО ТРАНСПОРТУ В УКРАЇНІ

  Застосування авіації у народному господарстві

  Нетрадиційне застосування авіації, яке включає авіахімроботи у сільському та лісовому господарстві, геологорозвідку, аерофотозйомку та ряд інших робіт, виконання яких без авіації неекономічне або зовсім неможливо, останнім часом значно скоротилося. Авіапідприємства, які виконують такі види робіт, знаходяться у скрутному фінансовому становищі. Це пов'язано з відмовою від робіт господарств-замовників через їх неплатоспроможність. Наприклад, аерофотозйомка, яку застосовують у різних галузях економіки за 1995 р. зменшилась в 2 рази.   Внаслідок скорочення обсягів робіт по спеціальному використанню авіації, знизилась і потреба в таких типах літаків. Враховуючи значні кошти для підтримання непрацюючої авіатехніки у справному стані, виникає необхідність її скорочення шляхом продажу або списання.

  Головною задачею концепції економічного розвитку цивільної авіації є структура перебудови галузі, формування раціонального складу парку повітряних суден, визначення областей їх ефективної експлуатації. Тенденція скорочення наявного парку може привести до неможливості виконання авіаперевезень. Дана проблема загострюється зниженням рівня справності повітряних суден. При нормативному рівні справності 65-82% для деяких типів вона знижується до 15-56%. Для забезпечення розвитку авіаперевезень, особливе значення разом з технічним оновленням парку РС, набувають проблеми формування раціональної структури РС адекватного ринку транспортних послуг і відповідності світовим стандартам якості. Вирішення цих проблем безпосередньо пов'язано з визначенням областей найбільш ефективної експлуатації РС і визначається багатьма факторами, головні з яких наведені в таблиці 7.1. Аналіз даних таблиці показує, що повітряні судна, які експлуатуються, морально та фізично застарілі (початок експлуатації відноситься на 1968-1980 рр.) літаки вітчизняного виробництва мають високі питомі втрати пального (на 1 пасажиро-кілометр від 33,6 у ЯК-42 до 75,4 тр/пас. км у ЯК-40). Формування найбільш раціональної структури парку повітряних суден може бути забезпечено за рахунок його повного оновлення з низькою собівартістю авіаперевезень. Також необхідно поповнювати парк дальномагістральними літаками з великою пасажироміскістю і високою економічною ефективністю.

 

Авіаційний транспорт України

Таблиця 7.1

Показники

Типи PC

Боїнг 737

Іл 62

Ту 154

Ту 134

Як 42

Як 40

Максимальна комерційна завантаженість, т

15,43

23

18

8,2

14,5

2,27

Кількість пас., чол.

130

168

164

80

120

32

Практична дальність польоту 3 максимальною комерційною залежністю, км

1700

6700

2850

1660

1460

820

Питомі витрати пального:

- на 1 пасажиро- кілометр, гр/пас.-км;

25

54

39

43

33,6

75,4

- на 1 тоннокілометр, гр/ткм

249

400

329

458

332

856

 






Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Віртуальна читальня освітніх матеріалів для студентів, вчителів, учнів та батьків.

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами.

Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL)

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Дозволяється копіювати матеріали з обов'язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд.

© 2007-2019 Всі права на дизайн сайту належать С.Є.А.