ДІЛОВА УКРАЇНСЬКА МОВА

Розділ 7. Писемне ділове мовлення

 

7.4. Документи з господарсько-договірної діяльності

 

Трудова угода

 

Трудова угода - це документ, що укладається між організацією (-ями) і працівником (-ами), який (-і) не входить до складу цієї організації, для виконання певних видів робіт, коли ці роботи не можуть бути виконані на договірних засадах з відповідними установами та підприємствами.

Реквізити:

• назва документа (трудова угода);

• дата і місце складання;

• перелік сторін, що уклали угоду;

• зміст угоди із зазначенням обов’язків виконавця і замовника;

• юридичні адреси сторін;

• підписи сторін;

• печатка підприємства або організації.

Укладається в кількох примірниках, один з яких видається виконавцеві, а інші зберігаються у справах організації-замовника.

Додаткова угода - це документ, що складається як додаток до контракту із заступником керівника підприємства (установи), головним бухгалтером тощо.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити