ДІЛОВА УКРАЇНСЬКА МОВА

Розділ 7. Писемне ділове мовлення

 

7.4. Документи з господарсько-договірної діяльності

 

Контракт

 

Контракт - це правовий документ, що засвідчує певну домовленість між партнерами (підприємством чи установою) й працівником про засади спільної виробничої та творчої діяльності.

Через контракт громадяни реалізують право розпоряджатися своїми здібностями до праці згідно із Законами України “Про підприємство”, “Про власність”.

Реквізити:

• назва виду документа (контракт) зі стислим описом його призначення (на управління підприємством, з начальником відділу на організацію і ведення бухгалтерського обліку в товаристві, на виконання обов’язків тощо);

• дата, місце;

• орган, що наймає керівника;

• посада;

• прізвище, ім’я, по батькові того, кого наймають;

• текст;

• підписи сторін - укладачів контракту;

• печатка, що засвідчує підпис наймача;

• грифи погодження для контрактів, що укладаються з керівником державного і муніципального підприємства.

Структура тексту:

• Загальні положення.

• Функції та обов’язки керівника (фахівця).

• Компетенція і права керівника (фахівця).

• Формування й умови діяльності дирекції (апарату) підприємства.

• Матеріальне та соціально-побутове забезпечення керівника (фахівця).

• Відповідальність сторін, розв’язання суперечок.

• Зміна й розірвання контракту.

• Адреси сторін та інші відомості.

Контракт складається у двох примірниках (по одному для кожної сторони), про що зазначається у тексті контракту.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити