ДІЛОВА УКРАЇНСЬКА МОВА

Розділ 7. Писемне ділове мовлення

 

7.2. Розпорядчі документи

 

Документи з кадрових питань

Характеристика

 

Характеристика - документ, в якому оцінюються ділові та моральні якості працівника.

Характеристика подається при вступі до вищих навчальних закладів і технікумів, при висуванні на виборні посади, а також за конкурсом до науково-дослідних інститутів, вищих навчальних закладів тощо.

Реквізити:

• назва виду документа (характеристика);

• анкетні дані (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, вчений ступінь і звання, якщо вони є, рік народження, національність, освіта) - праворуч у стовпчик;

• текст (розглядається ставлення до роботи, підвищення професійного та наукового рівня, стосунки у трудовому колективі; згадуються урядові нагороди, заохочення);

• висновки (зазначається призначення характеристики);

• дата складання;

• підпис відповідальної службової особи, печатка організації, що видала характеристику.

Текст викладається від третьої особи. Документ видається на руки працівникові або надсилається до установи, підприємства, що його вимагали.





Відвідайте наш новий сайт - Матеріали для Нової української школи - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити