Методика навчання української мови
Концептуальні засади навчання української мови
Рідна мова - основа інтелектуального і духовного розвитку особистості
Лінгвістичні основи навчання української мови
Основні аспекти навчання української мови
Комунікативне спрямування у навчанні української мови
Закономірності навчання української мови
Психологічні та дидактичні основи навчання української мови
Дидактичні основи навчання рідної мови
Міжпредметні зв'язки та інтегроване навчання
ЗМІСТ І ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ
Зміст і принципи побудови курсу "Рідна мова"
Основні етапи вивчення української мови
Варіантність структури і змісту курсу "Рідна мова" в 5-9 і в 10-11 класах
Поглиблений курс української мови
Принципи побудови шкільних підручників
Особливості навчання української мови у школах з російською мовою викладання
Особливості структури уроку мови
Технологія сучасного уроку мови
Нетрадиційні (нестандартні) уроки
Планування уроків мови та підготовка до них
Методи і прийоми навчання української мови
Характеристика методів навчання
Системний підхід у навчанні мови
Вивчення програмового матеріалу укрупненими частинами
Методика навчання фонетики, графіки, орфоепії
Особливості вивчення лексикології
Особливості засвоєння фразеології
Методика навчання будови слова і словотвору
Особливості вивчення морфології
Особливості вивчення синтаксису
СЛОВНИКОВА РОБОТА НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Лінгводидактичні основи словникової роботи
Зміст і форми словникової роботи
Лексична робота на уроках граматики
Робота над словом на уроках літератури та інших предметів
Формування лексичних умінь і навичок
РОБОТА З РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ (МОВЛЕННЄВА ЗМІСТОВА ЛІНІЯ)
Основні напрями роботи з розвитку мовлення і принципи мовленнєвої підготовки учнів
Методичні принципи мовленнєвої підготовки учнів
Зв'язок розвитку мовлення з формуванням соціокультурної компетенції
Мовленнєвознавчі поняття і шляхи їх засвоєння
Відомості про мовлення і спілкування
досконалення рецептивних видів мовленнєвої діяльності, Аудіювання, читання
Робота над продуктивними видами мовленнєвої діяльності. Говоріння, письмо
Письмо як вид мовленнєвої діяльності
Функціонально-стилістичне спрямування у вивченні мови
Робота зі стилістики в початковій школі
Опрацювання стилів мовлення у 5-7 класах
Узагальнення і систематизація набутих знань із стилістики
Формування стилістичних умінь та навичок
Елементи риторики в 5-9 класах
Уроки риторики в старших класах
УДОСКОНАЛЕННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК З МОВИ У СТАРШИХ КЛАСАХ
Основні вимоги до формування мовної особистості старшокласника
Особливості узагальнення і систематизації найважливіших відомостей з мови
Поглиблення і систематизація знань, умінь і навичок з культури мовлення, стилістики і риторики
Форми занять з мови у 10-11(12) класах
Обладнання: малюнки із зображенням жестів і міміки
Лінгвістичний аналіз художніх текстів на уроках літератури
ПОЗАКЛАСНА РОБОТА З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Роль і місце позакласної роботи в системі навчання української мови
Форми і зміст позакласної роботи
Шкільний кабінет української мови - осередок позакласної роботи
Методична робота вчителя-словесника
Педагогічна практика студентів
Основні завдання педагогічної практики
Основні професійно-методичні вміння студентів-практикантів
Права й обов'язки студента-практиканта
Зміст та організація діяльності студента-практиканта
Методичні рекомендації до аналізу уроків
Значення і форми методичної роботи
Шляхи і засоби підвищення кваліфікації вчителів